Relacje Galerie oficjalne Galerie prywatne Blog

Galerie prywatne to taki nasz internetowy album rodzinny, publikujemy tutaj zdjęcia przywiezione z podróży. Nie doszukujcie sie tutaj odkrywczych kadrów, doskonałych kompozycji czy ekspozycyjnych eksperymentów, tego szukaj w Galerii Oficjalnej Nie taki jest cel tej galerii, tutaj po prostu zobaczycie zwykłą rodzinę i ich znajomych spędzających czas podczas wyjazdów. Czasami odpoczywamy, czasami zwiedzamy, zawsze się dobrze bawimy.

Wszystkie galerie wyświetlają sie w osobnej aplikacji. Najłatwiej nawigować pomiędzy zdjęciami za pomocą strzałek na klawiaturze. By wybrać galerię, kliknij symbolizującą je zdjęcie

bal prv

Bałtyk 2007

Wyjazd nad polski Bałtyk to była pomyłka. Na 10 lipcowych dni 7 padało. To był też wyjazd który sprawił, że podjęliśmy decyzję by nigdy więcej nie spędzać wakacji w Polsce

Nad Bałtykiem byliśmy latem 2007

bar prv

Barcelona 2012

Do Barcelony pojechaliśmy by odbyć spacer w poszukiwaniu "Cienia wiatru". Miasto zrobiło na nas gigantyczne wrażenie. W planach jest przygotowanie relacji. Pewnie kiedyś powstanie.

Barcelonę zwiedzaliśmy w lutym 2012

egi2008 prv

Egipt 2008

W Egipcie pierwszy raz byliśmy w roku 2000. Wtedy Ola miała 4 latka, wróciliśmy tam 8 lat później, trochę by odpocząć, trochę by pozwiedzać. Byliśmy między innymi w Luksorze, Abbydos i Dandarze. Potem do Egiptu wracaliśmy jeszcze czterokrotnie.

W Egipcie byliśmy w lipcu 2008 roku

malta prv

Malta 2010

Wyjazd na Maltę to efekt historycznych zainteresowań Irka.  Zainteresowało go to największe muzeum świata jak często nazywa się tą niewielką wyspę. Jest tam wszystko , od megalitycznych budowli, przez dziedzictwo Joannitów po pozostałości II Wojny światowej. Do tego piękne widoki i oszałamiająca przyroda, a wszystko w śródziemnomorskim sosie.

Na Malcie byliśmy w czerwcu 2010 roku

mar08 prv

Maroko 2008

Pierwszy z wyjazdów do Maroka wypadł trochę przypadkiem a skończył się naszą fascynacją tym krajem. Widzieliśmy naprawdę wiele w tym kawałem Maroka nie dla turystów.

Maroko zwiedzaliśmy w lutym 2008

mar10 prvMaroko 2010

Zima 2010 roku postanowiliśmy wrócić do Maroka, tym razem zobaczyliśmy cała część berberyjska. Znów ochom i achom nie było końców.

Po Maroku podróżowaliśmy na przełomie stycznia i lutego 2010

Norwegia 2011

Zwykle uciekaliśmy przed zima, raz postanowiliśmy jednak zrobić wyjątek i pojechać tam gdzie zima ostrzejsza niż u nas i wylądowaliśmy w Norwegii

Oslo i okolice zwiedzaliśmy w lutym 2011

Zapomniana Europa 2013

Wakacyjny nastrój, plaża, basen nocne zabawy i dużo spacerów połączonych ze zwiedzaniem. Tak wyglądały nasze wakacje 2013. Starałem się to uchwycić  na zdjęciach.

Po Europie wschodniej podróżowaliśmy w lipcu 2013.